فروشگاه اینترنتی صبا

خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی خرید پستی

فروشگاه اینترنتی صبا

خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی خرید پستی

اس ام اس زیبا و جملات زیبا سال 1394

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ق.ظ

اس ام اس زیبا,جملات زیبا,متن زیبا,پیامک زیبا,مسیج زیبا,sms زیبا


اس ام اس و جملات زیبا


sms ziba



آتش کشیدم زیر تمام خاطرات


نه کسی مثل او میشود ، نه خودش مثل قبل


او بیخیال من شده است ، من هم دیگر بیقرارش نمیشوم



اس ام اس و جملات زیبا


sms ziba



برای تمام رنج هایی که می بری صبر کن!


« صبر » اوج احترام به حکمت خداست.



اس ام اس و جملات زیبا


sms ziba



رفت و دیگر ندارمش


تقصیر خودم بود


ته این همه شعر که برایش نوشتم ، نقطه نگذاشتم



اس ام اس و جملات زیبا


sms ziba

<** ادامه مطلب... **>



جلوی بعضی ازخاطره ها باید نوشت


اهسته به یاد اورده شوید خطر ریزش اشک …



اس ام اس و جملات زیبا


sms ziba



ته دیگ عشق اول رو هر چه قدر بسابی


با اسکاژ دوست داشتن های بعدی از دلت پاک نمی شود


حالا تو هی بساب



اس ام اس و جملات زیبا


sms ziba



از ما گذشته …اما…


اگر در سرت هوای خدا حافظی داری از همان ابتدا سلام نکن …



اس ام اس و جملات زیبا


sms ziba



ماندن در کنار من لیاقت می خواست نه بهانه !


به سلامت …



اس ام اس و جملات زیبا


sms ziba



دوست دارم تا آخر


تا انتهای باور


تا آخر زمونه


این خط /


اینم نشونه *



اس ام اس و جملات زیبا


sms ziba



فراموش نکنیـم ، که اگـر دلی را بردیـم ، شکستیـم ، گذشتیـم و رفتیـم…


روزگـار حافظه خوبـی دارد ، هـرگز فراموش نمیکند…



اس ام اس و جملات زیبا ناب و عشقولانه


sms ziba



در ثانیه‌های بودنت می‌ مانم


در فصل شکست خوردنت می‌ مانم


یک سال نه ده سال چه فرقی دارد !


تا لحظه دل سپردنت می‌مانم



مجموعه جالب اس ام اس و جملات زیبا


sms ziba



گاهی بعضی هارو خیلی راحت میبخشی


چون دوست داری بازم کنارت باشن !


اس ام اس و جملات زیبا 2015


sms ziba



دل من ترانه دارد ، غم عاشقانه دارد


به هوای روی ماهت ، همه شب بهانه دارد . . .



اس ام اس و جملات زیبا 94


sms ziba



خداوند برای هر بنده ای که نیکی بخواهد


کار دیگران را در دستان او قرار می دهد.


سری جدید اس ام اس و جملات زیبا


sms ziba



آن روزی که با توست مغرور مباش


و آن روزی که بر علیه توست صبور باش



اس ام اس ها و جملات زیبا


sms ziba



به قلبم نشستی نگفتم چرا / دلم را شکستی نگفتم چرا


یکی خواب شب های من را ربود / چو دیدم تو هستی نگفتم چرا




sms ziba



زندگی ب من اموخت


هیج چیز از هیچکس بعید نیست