فروشگاه اینترنتی صبا

خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی خرید پستی

فروشگاه اینترنتی صبا

خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی خرید پستی

اس ام اس چهارشنبه سوری جدید و زیبا

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۴۵ ق.ظ

اس ام اس چهارشنبه سوری (2)

سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم
آحه آتیش کم داریم آتیش پاره

اس ام اس چهارشنبه سوری جدید و زیبا

دستانت را به من بده ، تا با هم از رو آتش بپریمم!
آنان که سوختنـد ، همه تنها بودند !
۴شنبـه سوری مبارک !

اس ام اس چهارشنبه سوری جدید و زیبا

آتیشی که تو قلبم روشن کردی هیچ آتش نشانی نمی تونه خاموش کنه !
” چهارشنبه سوری مبارک”

اس ام اس چهارشنبه سوری جدید و زیبا

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه
چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

اس ام اس چهارشنبه سوری جدید و زیبا

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

اس ام اس چهارشنبه سوری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۶